2024-2025 GÜZ DÖNEMİ HAKKINDA ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME VE LMS SİSTEMİNE GİRİŞ


Sosyal Bilimler Enstitüsü Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının uzaktan eğitimi için Akademik LMS uygulaması kullanılmaktadır.

  • ÖNEMLİ NOT: Ders kayotlarını 13 Eylül 2024 Cuma gününe kadar tamamlayan öğrencilerin ders kayıtları LMS sistemine aktarılmıştır. 16-17 Eylül 2024 tarihlerinde ders kaydı yapan öğrencilerin kayıtları 18 Eylül 2024 Çarşamba günü LMS sistemine aktarılacaktır.

  • 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Sosyal Bilimler Enstitüsü Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının uzaktan eğitimi için Akademik LMS sistemi kullanılacaktır. Akademik LMS sistemi Öğrenci Bilgi Sistemi ile entegre edilmiştir. Bu nedenle sisteme girişler üniversitemiz Tek Noktadan Erişim uygulaması üzerinden yapılacaktır.
  • Tek Noktadan Erişim ile LMS sistemine giriş için; Trakya Üniversitesi Ana Sayfasında bulunan (https://www.trakya.edu.tr) Kullanıcı Girişi bağlantısı kullanılır.
  • Kullanıcı girişi için kurumsal mail adresinizin ön eki ve size tanımlanan mail adresi şifrenizi kullanacaksınız.

Kullanıcı girişinin ayrıntılı olarak anlatıldığı bir kılavuz sayfanın altında bulunan Ek Dosyalar bölümüne eklenmiştir.

 

  • LMS sistemi Öğrenci Bilgi Sistemi ile entegre çalıştığı için, sistemde göreceğiniz tüm bilgiler öğrenci bilgi sisteminden alınan bilgilerdir. LMS sistemi üzerinde dersleriniz ya da kişisel bilgileriniz ile ilgili bir hata görüyorsanız:

1)      Trakya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemine (https://obs.trakya.edu.tr) giriş yapın.

2)      Transkriptinizi görüntüleyin.

3)      Yanlış olduğunu düşündüğünüz bilgilerinizi buradan kontrol ediniz.

4)      Yanlışlık aynı şekilde transkriptinizde de varsa Enstitü öğrenci işleri ile bağlantıya geçerek yanlışlığı düzelttiriniz. (Düzeltme işlemi sonrası transkriptinizi kurumsal mail adresiniz üzerinden tuzem@trakya.edu.tr adresine gönderiniz. Bu bilgilerin elle düzeltilmesi mümkün değildir.)

5)      Transkriptinizde bir yanlışlık yok ya da yapılan düzeltmelerin üzerinden bir gün geçmesine rağmen yanlışlık devam ediyorsa, durumunuzu anlatan bir epostayı transkriptinizi de ekleyerek kurumsal mail adresiniz üzerinden tuzem@trakya.edu.tr adresine gönderiniz.

Mail adresinizi bilmiyorsanız öğrenmek tıklayınız...

 

  • ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME: Ders kayıt işlemleri, harç, ders kaydı eksiği, öğrenci belgesi, askerlik erteleme, dönem projesi vb. işlemleriniz için Enstitü öğrenci işleri ile irtibata geçiniz. Bu tür epostalara Uzaktan Eğitim Merkezi'nin öğrenci işleri birimi olmadığı için cevap verilememektedir.. Teknik konulardaki sorunlarınız için tuzem@trakya.edu.tr adresine eposta gönderiniz.

Başarılı bir Eğitim – Öğretim dönemi dileriz.

Trakya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi

Ek Dosyalar
Bu içerik 16.09.2024 tarihinde yayınlandı ve toplam 475 kez okundu.