S
2015-2016 GÜZ YARIYILI KAYIT YENİLEME VE DERS KAYDI İŞLEMLERİ
1- 2015-2016 Güz Yarıyılı Yeni Kayıt Yaptıran Öğrenciler:
Yeni kayıt olan öğrencilerimizin öğrenci numaraları açıklanmıştır. Ders kaydı işlemlerinizi Trakya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden 14-18 EYLÜL 2015 tarihleri arasında yapmanız gerekmektedir. Öğrenci Bilgi Sistemi'ne giriş için Öğrenci Numaranız ve T.C. Kimlik Numaranız kullanılmaktadır. Sistem üzerinde açılmış olan derslerden 5(beş) adet ders seçmeniz gerekmektedir.
2- Eğitim Öğretime Devam Eden Öğrenciler (2-3. döneme devam eden):
Ders kaydı işlemlerinizi 14-18 EYLÜL 2015 tarihleri arasında 2015-2016 Güz Dönemi eğitim - öğretim giderini banka hesabına yatırdıktan sonra Trakya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden tamamlamanız gerekmektedir. Güz dönemi için açılmış olan derslerden en fazla 5(beş) adet ders seçebilirsiniz. Öğrenci Bilgi Sistemi'ne giriş için Öğrenci Numaranız ve T.C. Kimlik Numaranız kullanılmaktadır.
3- Eğitim Öğretime Devam Eden Öğrenciler (4. döneme devam edecekler):
Ders kaydı işlemlerinizi 14-18 EYLÜL 2015 tarihleri arasında 2015-2016 Güz Dönemi eğitim - öğretim giderini banka hesabına yatırdıktan sonra Trakya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden tamamlamanız gerekmektedir. Eğitim - Öğretim ücretiniz alacağınız ders sayısına göre hesaplanmıştır (Ders başına 350 TL). Bankaya öğrenci bilgilerinizi verdiğinizde yatıracağınız ücret miktarı banka tarafından size söylenecektir. Güz dönemi için açılmış olan derslerden en fazla 5(beş) adet ders seçebilirsiniz. Öğrenci Bilgi Sistemi'ne giriş için Öğrenci Numaranız ve T.C. Kimlik Numaranız kullanılmaktadır.
UZAKTAN EĞİTİM HESABI - TÜRK EKONOMİ BANKASI (TEB)
IBAN NO:TR350003200000000034433224
HESAP NO:34433224
Öğrenci Bilgi Sistemi Ayrıntılı Kullanımı:
1) Öğrenci bilgi sistemine girilir.(http://obs.trakya.edu.tr/)
2) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız. Şifre kısmına T.C.Kimlik numarası girilmelidir. Yabancı uyruklu öğrencilerimiz şifre kısmına doğum yıllarını girmelidirler örneğin;2005 gibi. Daha önceden şifre değişikliği yapan adaylar belirledikleri şifre ile giriş yapabilmektedirler.
3) Sisteme girdikten sonra
*Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
*Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.Önceki dönemlerde alıp Başarısız oldugunuz ders zorunlu ders değil ise ders değişikliği yapılabilmektedir.
*Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
*Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.