2015-2016 BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME VE DERS KAYDI İŞLEMLERİ (TEZSİZ YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİ İÇİN)

1- 2015-2016 Bahar Yarıyılı Yeni Kayıt Yaptıran Öğrenciler:

Yeni kayıt olan öğrencilerimizin öğrenci numaraları açıklanacaktır. Ders kaydı işlemlerinizi Trakya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi  üzerinden 1-5 ŞUBAT 2016 tarihleri arasında yapmanız gerekmektedir. Öğrenci Bilgi Sistemi'ne giriş için Öğrenci Numaranız ve T.C. Kimlik Numaranız kullanılmaktadır. Sistem üzerinde açılmış olan derslerden 5(beş) adet ders seçmeniz gerekmektedir. 

2- Eğitim Öğretime Devam Eden Öğrenciler (2-3. döneme devam eden):
Ders kaydı işlemlerinizi 1-5 ŞUBAT 2016 tarihleri arasında 2015-2016 Bahar Dönemi eğitim - öğretim giderini banka hesabına yatırdıktan sonra Trakya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi  üzerinden tamamlamanız gerekmektedir. Bahar dönemi için açılmış olan derslerden en fazla  5(beş) adet ders seçebilirsiniz. Öğrenci Bilgi Sistemi'ne giriş için Öğrenci Numaranız ve T.C. Kimlik Numaranız kullanılmaktadır.

Eğitim Öğretim giderini bankaya yatırdığı halde dersleri açılmayan öğrencilerin makbuzlarını şu mail adreslerine göndermeleri gerekmektedir.
İŞLETME UZAKTAN EĞİTİM OKUYANLAR :muhammeddurna@trakya.edu.tr
MUHASEBE VE DENETİM OKUYANLAR     :ilknurkurdoglu@trakya.edu.tr
EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ OKUYANLAR:yavuzdemir@trakya.edu.tr

3- Eğitim Öğretime Devam Eden Öğrenciler (4. döneme devam edecekler):
Ders kaydı işlemlerinizi 1-5 ŞUBAT 2016 tarihleri arasında 2015-2016 Bahar Dönemi eğitim - öğretim giderini banka hesabına yatırdıktan sonra Trakya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi  üzerinden tamamlamanız gerekmektedir. Eğitim - Öğretim ücretinizi alacağınız ders sayısına göre hesaplayarak bankaya yatırınız (Ders başına 350 TL)(Ücret yatırırken projenin de bir ders olduğunu unutmayınız). Bahar dönemi için açılmış olan derslerden en fazla  5(beş) adet ders seçebilirsiniz. Öğrenci Bilgi Sistemi'ne giriş için Öğrenci Numaranız ve T.C. Kimlik Numaranız kullanılmaktadır.
4.DÖNEM VE ÜZERİ OLAN ÖĞRENCİLERİN SİSTEMDE  DAHA FAZLA HARÇ ÜCRETİ GÖZÜKMESİ DURUMUNDA ÖĞRENCİLER AŞAĞIDAKİ UZAKTAN EĞİTİM HESAP NUMARASINA DERS BAŞI 350 TL OLACAK ŞEKİLDE HARÇ ÜCRETLERİNİ YATIRARAK  MAKBUZLARI 
İŞLETME UZAKTAN EĞİTİM OKUYANLAR :muhammeddurna@trakya.edu.tr
MUHASEBE VE DENETİM OKUYANLAR     :ilknurkurdoglu@trakya.edu.tr
EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ OKUYANLAR:yavuzdemir@trakya.edu.tr
adreslerine e-mail atarak harç düzeltmelerini yaptırtabilirler.

UZAKTAN EĞİTİM HESABI (TEZSİZ YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİ İÇİN)- TÜRK EKONOMİ BANKASI (TEB)
IBAN NO:TR350003200000000034433224 
HESAP NO:34433224


Öğrenci Bilgi Sistemi Ayrıntılı Kullanımı:
1) Öğrenci bilgi sistemine girilir.(http://obs.trakya.edu.tr/)
2) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız. Şifre kısmına T.C.Kimlik numarası girilmelidir. Yabancı uyruklu öğrencilerimiz şifre kısmına doğum yıllarını girmelidirler örneğin;2005 gibi. Daha önceden şifre değişikliği yapan adaylar belirledikleri  şifre ile giriş yapabilmektedirler.
3) Sisteme girdikten sonra
*Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.

*Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.Önceki dönemlerde alıp Başarısız oldugunuz ders zorunlu ders değil ise ders değişikliği yapılabilmektedir.
*Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
*Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.

Bu içerik 27.01.2016 tarihinde yayınlandı ve toplam 3769 kez okundu.